Nabídky aktuálního ročníku Bordeaux se jen hrnou, ostatně něco jsem psal v nedávném článku. V právě ukončené anketě se pak ptal, jak to s kampaní En Primeur máte vy, zda se chystáte nakupovat a tak. Ze 181 hlasujících čtenářů tohoto blogu jich největší část, 44.8 %, Bordeaux tímto způsobem nenakupuje. A druhé největší skupině, 18.2 %, výraz En Primeur vůbec nic neříká (pro ně takový úvod třeba tady). Skoro deset procent hlasujících letos nákup vynechá a dalších dvanáct procent se rozhodne až podle cen. Z těch, co nakupovat budou, většina takto plní vlastní sklípek a nejde jim primárně o investici. Kompletní výsledky v grafu níže. A taky jedna nabídka, co se neodmítá…
Skvělá, ne? I takhle jde nabízet ročník 2011 :o) Vína, která měla (vzhledem k projevu) stát do stovky už v momentě prodeje, za akční slevu v době, kdy se podstatná část z nich už parádně hroutí. Jo kdyby ta cena byla +/- jedno euro, tak může jít o docela zábavnou loterii s nějakou nečekanou výhrou, ale takhle? Občas vidím ve večerkách a různých dalších obchodech i desítková, a nedávno dokonce devítkové růžové, Svatomartinská. A takové archivní mladé víno, to je věc!
Hlasovat můžete v anketě nové, tématem jsou vína ze Slovenska. Na českém trhu nejsou tak dostupná jak by si zasloužila, přesto… jaký k nim máte vztah? Nakupujete a pijete? Nebo jsou pro vás velkou neznámou?